Tuesday, November 10, 2009

Sybil Danning Plays A French Pussycat

pussycat-frombyron

This poster comes courtesy of my friend Byron.

I know very little about French Pussycat. I do know I love that poster. Wow! This movie was released in 1972. It stars Sybil Danning as a woman who believes she can get a sex columnist playboy to propose marriage to her before they've ever had sex. She gets a job working for him as his maid. She walks around half naked flirting with him. She's driving him crazy with lust and desire, but she no't give it all up to him. That's pretty much all I know. Anybody ever seen this? I do love Sybil Danning, so I would love to see this.

34 comments:

Melanie's Randomness said...

Oo La La. I've never seen this or heard of it. It kinda sounds like How to lose a guy in 10 days. Looks like one of those quirky type movies.

thank you for the comments earlier. I hope you have a good week too!!

Rev. Phantom said...

I could make a dirty joke about eating a French pastry--but I'll leave it alone. :)

Deana said...

Keith, its funny because men love French maids! I asked my bf jokingly what he wanted to be for halloween and he was like, 'french maid' and I always thought he wasn't that kind of dude...but oh well, maybe you can enlighten me with why its hot. Is it because she cleans and looks sexy? I guess I can't argue with that. Hopefully when I'm older, I'll have a young stud of a pool boy.

Jennifer Fabulous said...

That movie sounds really good. I will have to look out for it!

Bunnie said...

Sounds like an intriguing movie!
Like the poster :)

xo

Little Rus said...

The movie sounds like a fun one to watch. I've never seen it before but will try to find. The poster is very nice! x

Keith said...

Hey Melanie. Thanks for commenting. I really hadn't heard of this one until I was sent this poster. It would be interesting to see.

Hey Rev. LOL Don't worry. I've thought the same sort of thing.

Keith said...

Hey Deana. Thanks for commenting. Oh yeah. I'd love to have a French maid myself. I think most guys have those fantasies whether they will admit them or not to others. I think they look all sexy in those maid outfits. I talk to a lot of girls that want a pool boy so I guess we each have our things.

Keith said...

Hey Jennifer. Thanks. I wanna see it myself.

Hey Bunnie. Thanks. I think the poster is awesome.

Keith said...

Hey Little Rus. Thanks. I wanna see this movie myself. I love this poster.

Nancy Sinatra Fan said...

My husband always wants me to dress up as a French maid. lol

Keith said...

Hey Phoebe. Nothing wrong with that. ;-)

J.D. said...

Nice old skool poster. They just don't make 'em like that anymore, which is a damn shame.

Keith said...

Hey J.D. Thanks. You are so right. They don't make posters or movies like that anymore.

Wolf Boy said...

That is one hot poster. I need to get my own French maid too.

Keith said...

Hey Wolf. My apartment could definitely use it, plus she would be so sexy to look at.

NAUGHTY WEB said...

Sybil has a fine looking ass!

Keith said...

Hey Naughty. She definitely does.

Nancy Sinatra Fan said...

I thought you would like this.

http://www.youtube.com/watch?v=mgYlMbYJdUA

Keith said...

Thanks Phoebe. I'm going to watch it now.

Missy said...

oh such a cute poster!

Missy
For all things fashion:
http://thefashionfusion.blogspot.com

Keith said...

Thanks Missy. Glad you liked it. Cheers!

Stephanie said...

Oh, she is very beautiful. The movie sounds interesting it almost reminds me of How to lose a guy in 10 days. We might have to get this from netflix. :)

Mrs. M. said...

awesome post Keith. i am a huuuuge lover of costumes and the french maid is my favorite. its totally cliche, but its cliche for a reason. everybody loves it.

Keith said...

Hey Steph. Thanks for commenting. I'm glad you think this sounds cool. I do too. I'd love to see it.

Keith said...

Hey Mrs. M. Thanks. Yeah, the French maid is definitely a very beautiful costume. It's popular definitely for a reason.

yyam said...

I like this poster! I've never seen this movie but it sounds pretty good to me...I like it when a woman is in charge! *LOL*

Keith said...

Hey Yyam. Thanks for commenting. Glad you think this looks cool too. I would love to see it. I'm sure most women love to be in charge. I could let Sybil Danning be in charge of me. lol

K and S said...

Wow, I've never heard of this film. Thanks for the heads-up about this, Keith. I'll be keeping an eye out for this on DVD.

Keith said...

Hey K&S. Thanks for commenting. I hadn't heard of it before my buddy sent me this poster.

Drake said...

Yes i have seen this film and you get to see a lot of Sybil.
It's a typical silly German sex comedy of the 70's, great eye candy.
Skinemax er Cinemax used to show it a lot. :)

Keith said...

Hey Drake. Thanks for commenting. That's cool that you've seen it. I definitely would like to check it out. Sybil is such sexy eye candy.

Mirko di Wallenberg said...

The poster is certainly in the vainof the Italian sexy comedies of the 70's with Edwige Fenech or Laura Antoinelli. Great teaser!

Keith said...

Hey Mirko. Thanks. Yeah, it does remind me of that sort of poster.